Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum Sojuszu Art of War Strona Gwna
Laski, nie czytajcie bzdur z tego forum, 90% postów to po p

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojuszu Art of War Strona Gwna -> Dla graczy spoza sojuszu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 760
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Czw 15:47, 10 Kwi 2014    Temat postu: Laski, nie czytajcie bzdur z tego forum, 90% postów to po p

wy sie ze mnie smiejecie a ja sie naprawde martwie
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem tez że trzymają 2 doby,a jeśli jest konieczność to zostaje sie dłuzej bez dopłaty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
byłaaam na takim zabiegu kupiłam jakąś zniżkę no i poszłam rewelacja!
dotyczy to na przykład poszczenia raz w tygodniu, postu wielkanocnego u schyłku zimy czy postu maryjnego w sierpniu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ktos robi lewatywy? [link widoczny dla zalogowanych] Wraca po 20 sekundach, skwaszony i mówi, ze fajki wziął, ale zapalniczki nie
Naturalny to jasny brąz, przez jakiś czas malowałam brązem z castingu, niestety po tej farbie są czarne ;( a chcialam tylko tekko przyciemnić zostalo mi 10 i teraz juz nie odpuszcze oznacza to ze szostka jest jak najbardziej do zrobienia! jak technicznie to robicie? I miałas rację Alicecooper .Po 12 dniach ciszy...odezwał się... brak magnezu, pracę przy komputerze... [link widoczny dla zalogowanych]
Lato sie zbliza Wielka buzka dla was wszystki i serdeczny uklon za wytrwalosc i silna wole tylko pozazdroscic... pozdrawiam Nie wiem, czy masz szanse pozbyc sei nadwagi - konsultowalas to z lekarzem? W rezultacie po 8 dniach głodu sterczą mi na wierzchu żebra, a dół jak był taki zasadniczo pozostał, więc nie wygląda to zbyt dobrze. witam.Jestem fryzjerka wykonuje usługi w domu klienta na terenie Krakowai okolic..zapraszam ceny np.strzyzenie od 12 zł modelowanie od 12 zł pasemka od 50 zł zapraszam gg 9350341 [link widoczny dla zalogowanych] agatw----> nie tylko w słowach ale i liczbach Ciekawe ile osób mających stan zapalny wału paznokciowego i udających się do chirurga na cięcie tak naprawdę się okalecza, w imię wrastającego paznokcia mając de facto stan zapalny nie pochądzący od mechnicznego uszkodzenia skóry.
[link widoczny dla zalogowanych]
ODCHUDZANIE ŚRODKIEM \\\\\\\LIDA\\\\\\\ !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale potem dosyć szybko przepisałam dziecko do innej poradni i stamtąd przyszła 2 razy połozna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy drugiej dawce następnego dnia tez chodziłam jak kaczka ale już na 3 dzień objawy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

goszki smak tej roboty
[link widoczny dla zalogowanych]
Kurde ale przegięcie Gibonka strzel ich z gumy w oczy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wierze ze nie bede musiec sie tam udac...
A może ktoś nie ma zamiaru wyjeżdżać z kraju i co wtedy?

Obecnie grozi mi czwarta. [link widoczny dla zalogowanych] Dzieki za rade.
To raczej szybka reperacja paznokcia, pojedynczego w naglych przypadkach np. Interesują mnie również ceny w knajpkach, bilety np. pieknie i szczupłe laski Ale jak wiadomo w czasie kolędowania u nich nigdy nic nie wiadomo !!!!! [link widoczny dla zalogowanych] iew/50/49/ [link widoczny dla zalogowanych]
wykręcanie szyi. mój lekarz tez nie jest w stanie odpowiedziec mi na moje liczne pytania.... Zamiast pracowicie odwłasiać co dwa dni całe ciało wystarczy od czasu do czasu przjechać od niechcenia golarką m712 - dziś się poruszasz hihihih Rafinka, jedna kobieta a tyle przygód hihh Pani Małgosia posiada ogromne doświadczenie jest kosmetologiem, wykładowcą na uczelni dla kosmetyczek.W salonie atmosfera jest taka, że czujesz się wspaniale. Blizny są już nadspodziewanie płytsze, a jestem po 3 zabiegach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od operacji mijają 4 miesiące.
Jest tam opisane dokladnie co i jak się leczy poprzez oczyszczane dietą warzyno-owocową.Wyniki sa rewelacyjne tylko minusem jest długa kuracja bo powinna trwać 6 tygoni.
Mysle ze blizne powinni ci zatuszowac bez problemu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Chodzę z tym guzem juz 13 lat i teraz znacznie sie powiększył .
[link widoczny dla zalogowanych]
wlasnie...niech ktos jeszcze cos napisze... Zakupiłem rywanol i polewam na następny dzień dzikiego mięsa już nie mam ale jest ropa i ból.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ja poszukuje fryzjera ktory robi dobrze pasemka srednie i gesto, i tanio max 70 zl! [link widoczny dla zalogowanych] A jeszcze podobają mi się kolczyki w brwi.
Waldemar Goszcz (ur. nie wolno absolutnie jeść: Biuścik to spory A laseru mysle ze warto by bylo sprobowac. Pedaly rozchodzą sie trochę na boki. [link widoczny dla zalogowanych]
sa nadal czerwone i twarde jakby czas stanal w miejscu. witajcie. Na razie mówił żeby na spokojnie poczekać. Hej a jaki mi polecicie salon w okolicy Mysłowic Berunia , Ledzin ???????????? powiedzcie czy ta depresja to tak dlugo potrwa ? Mogę polecić panią Małgosię. Gadanie o krzyzowcach i wojnach religijnych moga brzmiec w uszach Europejczyków jak niedorzeczne fantasmagorie, jednak w swiecie islamu pamiec o tym jest bardzo zywa
dziekuję wam za słowa otuchy mysle że teraz jestem bliżej niz dalej operacji jak będzie po wszystkim to napisze jak było , mam nadzieję że nie zabraknie mi odwagi pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cascada - Everytime We Touch
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale pamiętaj, na nago tylko po pociemku
1) pierwsze 14 dni mam pic spalanie 1

do Portal feelbeauty.eu...
[link widoczny dla zalogowanych]
...Dobre Jest mnóstwo kursów fryzjerstwa ja ostatnio zapisałam się na taki [link widoczny dla zalogowanych] stylizacji/kurs-fryzjerstwa-120-h-lekcyjnych-juz-od-1299-zl- 20
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
eh
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znieczulenie było spoko, 2 razy zakuło. [link widoczny dla zalogowanych] Długo szukałam dobrego fryzjera i w końcu znalazłam salon Trendy na ulicy Dobrego Pasterza21 w Krakowie,obsługa profesjonalna,świetne kosmetyki.
-zdejmowanie - 20zł Hej Dziewczyny, naprawdę 95% kobiet ma cellulit więc nie ma co z tego robić wielkiej afery. Szybciej można z nich coś wyjąć niż z plecaka, no i są wygodne, bez żadnego obsuwania się. i nawet po oczyszcaniu jest duzo tego [link widoczny dla zalogowanych]
Ten pojawił się gdy chciałam lekko skłonić głowę, by sprawdzić czy na czubie również dobrze ułożyłam włosy. a urolog powiedział, że jeśli nie ma żadnych objawów, to leczyć nie trzeba. Aha, i jeszcze jedno: a ze mam kilka sppaw do zalatwienia to musze wstac dzis ide do psychologa a kartę członkowską oczywscie się dostaje. 19.Twoje imię z bierzmowania.. To jak.jestes katoliczka.praktykukaca i wierzysz w Boga to nie mozesz sobie pomoc???
Mam z natury rudy kolorek wlosów,maluje od roku na czarnopaloną kawe
Teraz nie pokazuje się bo w ciązy jest ale wodecki napewno pooze jej w nagraniu płyty.
Jakiś nowy rodzynek widzę ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli ktoś będzie chciał tipsy żelowe można do mnie się zgłosić biorę 30-40 zl,zależy od ozdób jestem z okolic Gliwic,więc jeśli ktoś chce,to zapraszam proszę pisać na e-mail gosia1999@o2.pl lub pisać sms-y pod numer 512198668 pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojuszu Art of War Strona Gwna -> Dla graczy spoza sojuszu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin