Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum Sojuszu Art of War Strona Gwna
Odkładam kasiorke i przewiduje ,że uda mi się to w przysz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojuszu Art of War Strona Gwna -> Dla graczy spoza sojuszu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 760
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Czw 12:47, 27 Mar 2014    Temat postu: Odkładam kasiorke i przewiduje ,że uda mi się to w przysz

Śpię nawet nawet ale rano pamiętam że w nocy mnie bolało a często nie mogę dospać do rana. [link widoczny dla zalogowanych] Szukam dobrego piercera i najlepiej z znieczuleniem..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Thomas_27, a Ty to już jesteś wybitnym przykładem na to, że wszystko jest możliwe... [link widoczny dla zalogowanych] Osobiście polecam sklep internetowy sieci Denique [link widoczny dla zalogowanych] Oferują dużo produktów profesjonalnych marek:

Bierze lekarstwa, które co prawda powodują niedokrwistość i obciążają wątrobę, ale nie pozwalają na ponowną czynną infekcję. ZObacz, tu masz przykłady tego, jak poprawny rozmiar optycznie zmniejsza piersi: Ja swoje włosy myję co 2, góra 3 dni(potem zaczynają się puszyć i plątać, a tak zawsze są śliczne) i czesze TYLKO po umyciu, nigdy na sucho. Poza tym są bardzo gęste. Do koncepcji swych doszedł on za sprawą własnych, ciężkich dolegliwości. [link widoczny dla zalogowanych]
skoro jestes taką ofiarą to wstaw zdjęcia z nieudanego zabiegu podpisz się z imienia i nazwiska,bo tak oczerniać anonimowo to każdy głupi potrafi ,po co się ukrywasz? pa 2. SKRĘTKI możesz mi napisać na email na temat trwalej prostującej. WITAJ ANNECZKA29 ! kiedys mialam wlosy za ramiona i byly proste ale jak sie obcielam pozniej krocej to zaczely wlasnie sie krecic. jak ja dam radę w tym zderzeniu z rzeczywistością po 2 miesiącach na zwolnieniu??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 760
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Pi 22:04, 04 Kwi 2014    Temat postu: Wiec wszystko zalezy od szpitala i podejscia.

może nie jest to miejsce do ploteczek i odwiedzania tak normalnie po ich cenach-ale z grupona zawsze sa super promocje i szybko sprawnie czysto,łatwy parking co w Warszawie też ważne.
[link widoczny dla zalogowanych]
W aglie mieszkam , bywam tam ostatnio malo, bo dlugo siedze w pracy. u mnie ruszylo z miejsca jak wplacilam kase , moze to o to chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jednak w I fazie unikałabym kofeiny jak ognia. [link widoczny dla zalogowanych] Żeby nazwać kogoś głupim trzeba mieć ku temu powody , a ja w żadnej mojej wypowiedzi nie dałam ci podstaw byś mogła tak o mnie myśleć .
co skończyłaś? ale poniewaz on jest cieply i pewnie nic im nie wyszlo, to zabrala sie za Maseraka Jedno zakończenie miesiąca już w tej firmie przeżyłam, to wiem. My jesteśmy ze sobą rok i pięć miesięcy i jest coraz lepiej polecam porady ze stronywww.dieta.pl [link widoczny dla zalogowanych]
:-/ Wyciął mi brzeg paznokcia(pod znieczuleniem oczywiście) i założył szwy, ale po kilku tygodniach odnowiło mi się i musiałam przeżywać to samo. A one przez tos sie w nim zakoch*ja. Pozdrawiam wszystkie Panie Fryzjerki serdecznie nazywaja sie cellasene, poleciła mi je moja ciotka-fanka odchudzania. mam prośbę, czy mógłby mi ktoś polecić sprawdzonego fryzjera w K-ce (jeżeli chodzi o farbowanie)? najpierw przez tydz brałam pól na noc po tyg już całą, aż do wczoraj od wczoraj moja endo kazała brać 2 NA NOC...to ważne, mówi, że lekarze o tym nie mówią swoim pacjentkom, ale branie bromergonu na noc może zmniejszyć skutki uboczne w ciągu dnia...biorę też od dziś was foliowy FOLIK i myślę o braniu też żelaza to podobno może pomóc w zajściu!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tuńczyk
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem w 9 tygodniu ciąży i właśnie odebrałam wyniki na toxoplazmozę. [link widoczny dla zalogowanych] niedziela - trochę mniej boli zaczynam płukać szałwią
mi sie zaczal ostatnio z nowym facetem, więc nie wiem, jak bedzie zwykle I to osoba lecząca sie mimo,ze jest ubezpieczona musi wykladac z kieszeni wlasnej. witam jestem z poznania i mam male pytanko gdzie w poznaniu moge powiekszyc usta????? Kto poleci mi gdzie w Wawie dobrze zakladaja tipsy zelowe?????l Dzień dobry!! [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiamy pozdrawiam wszystkich Oprocz podwyższonej prolaktyny, oczywiście mówie o tym drugim wyniku po obciążneiu to nie mam zadnych wg. I oto jest! Myslalam o jakims szkoleniu w Warszawie, ale sama napewno go nie wybiorę. o ja piwka nie uraczę przez miesiąc, bo mam silne leki na kręgosłup. Mieć nadzieje w lepszy świat , przecież wierzysz tak jak ja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

średnio 16 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zauwazylam ze po dluzszym stosowaniu pianki robia sie rozflaczale. Więc podejrzewam że znów za jakiś czas zadzwonię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Byla ona w osrodku w ktorym zajmowano sie leczeniem nietylko ciala ale tez psychy(jak wiadomo bulimia tkwi w główce)za pomoca glodowki , i ona z tego wyszla ,po ponad 10 latach choroby. [link widoczny dla zalogowanych] Jakbyś chciała, to mogę Ci dać takie zaproszenie, bo mam jeszcze kilka.
[link widoczny dla zalogowanych] Regine ! witajcie znalazlam wasz topik .i juz nic nie wiem biore 9 kapsulke.mam identyczne co pokazalas na zdieciu nawet numer ten sam na kapsulce.ja kupowalam jako meizitang .a wy tu piszecie ze tp li da.ale u mnie gramatura jest inna ja mam 400mg.kupilamu sprawdzonego chinczyka ktory ma sklep w gdyni mowil mi ze ten meizitang to jest ta zwany czerwony i jest mocniejszy.i juz sama nie wiem co myslecwydaje mi sieze wszystko to jest to samo tylko inni dystrybutorzy moje opakowanie jest zastepcze takie zolte z duzym czerwonym paskiem i made in tybet,pr.china.to tyle moze ktos mi cos poradzi i powie w koncu co ja mam Mial ktos po tym mdłości? Hej dziewczyny tez jestem posiadaczką mocno kręconych włosów średniej długości, mam kręcone już od urodzenia, kolor czarny, oczy ciemny brąz. [link widoczny dla zalogowanych]
no trzymamu kciuki niewiadoma xD przez 2 dni wsyzskto bedzie spoko po 2 dniach gdzies bedzie robiło sie zaczerwienione..ale to normlane..pozdroo Czy ktoś może wie gdzie się podziewa Asia, która tam pracowała? Chcesz mieć dzieci? Czytaj etykietki w sklepach. 47.The Red Jumpsuit Apparatus - Cat and Mouse Są niezauważalne, jednak dla mnie wyczuwalne i niekomfortowe. stop....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Obecnie jestem na diecie 1000 kcal i ćwiczę 3 razy w tygodniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
a moze py tak Tadzia poprosili by bez kiecki potanczyl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tu mozna posłuchac za nim się coś ściągnie....muza różnorodna......siewka [link widoczny dla zalogowanych] Oni mówią ze ona ma zaj**ista figure i super tyłek.
Budzę się ok 4-5 i muszę pochodzić, rozruszać ręce (boląmnie obie ale nigdy nie jednocześnie). dzisiaj zjadłam 2 puszki tuńczyka w sosie własnym i myślałam,ze umrę z przejedzenia!! Klaudia! [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
krystynko pdam ci rączkę bo znam ten ból .Mnie imovane niestety nie pomaga ani stilnox , ani zioła.Wiele bym dała by moc polozyć sie spac i otworzyć oczy dopiero rankierm. A na jutro na śniadanko zjem już pysznego w oleju..mniam!! Santana, tak powinno się robić lewatywę. Gumy są dozwolone ale żucie gumy wywołuje zwiększoną produkcję soków trawiennych i szybciej odczuwamy głod- zazwyczaj. bardzo pomóżcie mi czy wie ktoś jaki jest tytuł polskiej wersji piosenki richarda marxa right here waiting Dziewczyny, czy któraś z Was była na Wawelskiej (Carlo Biani) u Kamila? „Seksistowska kultura muzulmanów zacheca do ataków na kobiety.
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojuszu Art of War Strona Gwna -> Dla graczy spoza sojuszu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin